De o nominalizare mai mult decât onorantă are parte municipiul Buzău în cadrul unei competiții europene. Este vorba despre concursul „2021 Transform Awards Europe”, organizat de „Transform Magazine” din Marea Britanie, singura publicaţie globală pentru rebranding şi dezvoltare de brand.

Recent, publicația britanică „Transform Magazine” a făcut publică lista scurtă a nominalizaţilor la premiile competiţiei, aflată la a 12-a ediţie.

La categoria „cel mai bun brand de localitate sau de ţară au fost făcute două nominalizări: Oraşul Paris şi Oraşul Buzău”.

Brandul municipiului Buzău a fost lansat în primăvara anului 2018 sub logo-ul “Buzău – oraș deschis”.

Câştigătorii consursului organizat de „Transform Magazine” din Marea Britanie vor fi anunţaţi într-o gală ce va avea loc pe 29 aprilie.

Autorul logo-ului este Adrian Mironescu, un tânăr din Iași, designer de brand, cu experiență în informatică. Proiectul său a fost selectat din totalul de 24 de propuneri depuse.

Primarul municipiului Buzău declara că acest logo va reprezenta un oraș deschis spre cunoaștere și inovare. ” cuprinde și această formulare care este pe acțiune, a cunoaște, a inova, a schimba, a crea ”, declara Constantin Toma, primarul Buzăului, în 2018.

Share:

administrator

Lasă un răspuns