Autoritatea de reglementare britanică a concurenței a declarat miercuri că va investiga dacă companiile aeriene au încălcat drepturile legale ale consumatorilor prin faptul că nu au oferit rambursări în numerar pentru zborurile pe care nu le-ar putea lua legal din cauza regulilor de blocare.
Autoritatea pentru concurență și piețe a declarat că, în ciuda tensiunii pe care unele companii aeriene le-au suferit din cauza pandemiei, acestea aveau responsabilitatea de a trata consumatorii în mod echitabil și de a-și respecta obligațiile legale.
În timpul celui de-al doilea blocaj al Angliei, în noiembrie, oamenilor li s-a interzis să călătorească, însă unele companii aeriene nu au anulat zborurile și nu au oferit rambursări celor care au făcut rezervări.
CMA a declarat că lucrează cu autoritatea de reglementare a aviației, CAA, la această problemă.
Citeste continuarea Autoritatea de reglementare britanică în domeniul concurenței va investiga companiile aeriene în legătură cu eșecul rambursărilor