Vrei să te menții în formă dar nu ai timp să mergi la sală, pentru un antrenament complet de fitness? Poți să faci exerciții eficiente acasă, cu un minimum de echipament necesar, fie că ești începător sau avansat.

Când vine vorba de exerciții de fitness, există o gamă variată din care poți alege, ca să scapi de kilogramele nedorite sau pur și simplu să crești masa musculară, pentru un corp tonifiat.

Află care este cel mai bun program de fitness de care te poți bucura la domiciliu, din articolul pe care ți l-am pregătit!

Începe cu o încălzire generală

Atunci când începi cu antrenamentele de acasă, nu trebuie să-ți lipsească echipamentul de sport. Alege o pereche de pantaloni de trening, o bustieră, un tricou și o pereche de adidași de damă foarte accesibili, care să-ți asigure confortul necesar când te antrenezi.

Următorul pas? Începe cu o încălzire generală de câteva minute, care să te ajute să-ți pui mușchii în mișcare.

Alege echipamente utile pentru fitness

Pentru ca antrenamentul de fitness să dea roade, alege cele mai utile echipamente. Iată câteva exemple pe care le poți folosi acasă:

Saleaua. Aceasta este indicată pentru numeroase activități, inclusiv în aer liber. Folosește salteaua pentru antrenamente de fitness la sol, pentru abdomen, picioare sau întinderi.Coarda. Îți place să sari coarda? Apelează la aceste exerciții care lucrează intens mușchii picioarelor, umerii, brațele și abdomenul. Acest accesoriu este ideal dacă nu ai spațiu generos în apartament, deoarece nu ocupă mult loc.Banda elastică. Confecționată din latex elastic, banda poate să țină locul unui aparat complex de la sala de fitness. Cu ajutorul ei, poți lucra toate grupele musculare, prin exerciții complete de întindere.Ganterele. Găsești gantere ușoare, de 3 sau 4 kilograme, ideale pentru începători sau cu greutăți mai mari, pentru antrenamente de forță, care depășesc 10-15 kg. Ganterele sunt foarte utile, pentru că antrenează atât partea superioară a corpului, cât și cea superioară.Mingea de fitness. Se folosește în special pentru antrenarea abdomenului, încălzire și întinderi. Alege o minge de fitness înaltă până la genunchi, care să-ți permită să te așezi pe ea.Stepper-ul clasic sau tip băncuță, care te ajută să execuți diferite exerciții cardio, antrenante și distractive. Mai mult, stepperul te ajută să faci pașii zilnici recomandați, chiar și atunci când te uiți la televizor sau asculți muzică.Bicicleta medicinală sau eliptică, ce se axează pe antrenarea părții inferioare a corpului.

Apelează la exerciții eficiente de fitness

Vrei să știi ce exerciții de fitness poți efectua acasă, în intimitatea propriei încăperi? Avem câteva exemple care vor da roade:

Fandările pe loc, câte 10 repetări pe o parte. Trebuie să te asiguri că picioarele formează un unghi de 90 de grade. Dacă ești avansat în tainele fitnessului, încearcă varianta cu piciorul din spate așezat pe un suport mai înalt sau ține și gantere în mâini.Podul, câte 15 repetări. Apasă pe călcâie, ține spatele drept și abdomenul strâns pe toată durata exercițiului. Încearcă să nu atingi podeaua cu șezutul între repetări și ridică șoldurile cât mai mult.Flotări, câte 10-15 repetări. Dacă ți se par multe la număr, alege o variantă mai ușoară, precum flotările din genunchi.Planșe laterale, cel puțin 30 de secunde pe fiecare parte, o metodă eficientă de a îndepărta grăsimea din zona abdomenului.

Ia în calcul ideile de mai sus și execută exercițiile în ritmul tău, la intensitatea dorită, astfel încât să arzi cât mai multe calorii și să antrenezi corpul într-un mod inteligent. Poartă întotdeauna echipamentul potrivit și ai grijă cum alegi pantofii în funcție de forma piciorului, astfel încât să te simți confortabil în cadrul antrenamentului de fitness de acasă.

Share:

administrator

Lasă un răspuns