Serviciul de livrare rapidă la domiciliu Glovo se extinde în oraşele Buzău şi Slatina. În primă fază, locuitorii vor avea acces la produsele restaurantului McDonald’s şi se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland.

În plus, cu ajutorul categoriei „Curier rapid”, clienţii pot folosi aplicaţia pentru a trimite pachete sau plicuri în oraş, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puţin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genţi şi alte obiecte.

„În această perioadă, companiile au efectuat disponibilizări collective la nivel local, sute de angajaţi ai acestora au rămas fără locuri de muncă, în timp ce mulţi alţi angajatori au spus că este posibil să adopte măsuri similare în următoarea perioadă. Pentru noi acest lucru înseamnă că mai mulţi oameni vor avea nevoie de locuri de muncă şi de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezenţa Glovo în Buzău şi în Slatina va fi benefică pentru locuitorii oraşelor”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Glovo anunţă că, în ultima lună, a luat numeroase măsuri de protecţie pentru curierii şi clienţii lor: a echipat toate sediile Glovo din ţară cu peste 20.000 de măşti, mănuşi şi dezinfectante, a dezactivat semnatura de livrare astfel încât să nu mai existe contact între curier şi client, a exclus zonele cu risc ridicat din ariile de livrare sau preluare, derulează în mediul online training-ul dedicat curierilor.

Pe parcursul anului, în aceste oraşe, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale şi lanţuri naţionale, magazine de cosmetice, florării şi supermarketuri. Glovo impulsionează partenerii din HoReCa să îşi păstreze business-urile active, implicându-se în susţinerea lor.

„Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce nu mai pot primi clienţi în locaţiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanţă în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potenţialii parteneri îl pot folosi pentru a-şi optimiza afacerile şi pentru a-şi păstra angajaţii. Acest model le permite restaurantelor şă-şi folosească propriii angajaţi pentru livrare, îi ajută să-şi crească vizibilitatea şi vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) şi multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.

Cum funcţionează aplicaţia Glovo?

✔ Descarcă aplicaţia gratuit de pe Google Play sau App Store şi creează-ţi un cont;

✔ La deschiderea aplicaţiei va trebui să setezi locaţia actuală în cazul în care nu este actualizată corect automat, pentru a vedea ce este disponibil în zona în care te afli;

✔ Alege o categorie din cele predefinite;

✔ Comandă orice doreşti şi urmăreşte curierul în timp real până ajunge la tine;

✔ Vei primi un email cu informaţii despre comanda plasată;

✔ Poţi contacta curierul Glovo în timpul livrării pentru nelămuriri sau informaţii;

✔ Plăteşte cu cardul introdus în contul tău direct din aplicaţie sau cash la livrare

✔ La predarea comenzii de către curier verifică dacă totul este în regulă, apoi semnează pentru confirmarea primirii;

✔ Oferă un rating restaurantului/magazinului de la care ai comandat, precum şi curierului care ţi-a livrat comanda;

✔ După finalizarea comenzii, găseşti pe email confirmarea livrării şi suma pe care ai autorizat-o pentru plată, cu toate detaliile despre costurile implicate.

Până în acest moment, în România, au fost comandate peste 10 milioane de produse prin intermediul aplicaţiei Glovo, restaurantele, supermarketul şi curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii.

Share:

administrator

Lasă un răspuns