JPMorgan Chase & Co a declarat luni că va cumpăra divizia globală de loialitate a cxLoyalty Group Holdings Inc, un furnizor terț de servicii de program de fidelizare a cardului de credit.
Tranzacția, ale cărei condiții financiare nu au fost dezvăluite, va vedea banca de pe Wall Street să integreze platformele tehnologice cxLoyalty, agenția de turism cu servicii complete, cardul cadou, mărfurile și punctează companiile bancare în programul său de carduri Chase.
„Oamenii din întreaga lume vor concediu și să călătorească din nou, și sperăm că acest lucru va deveni o realitate pentru mulți în viitorul apropiat”, a declarat Marianne Lake, șeful afacerii de creditare a consumatorilor JPMorgan, într-un comunicat.
„Achiziționarea companiilor de călătorii și recompense ale cxLoyalty va oferi experiențe îmbunătățite milioanelor noastre de clienți Chase odată ce vor fi gata, confortabili și încrezători în călătorii.”
Puțin mai puțin de jumătate din angajații cxLoyalty, inclusiv directorul executiv Todd Siegel, se vor muta pentru a se alătura lui J.P. Morgan, a declarat Amy Bonitatibus, directorul de comunicare al JP Morgan. CxLoyalty, bazată pe Stamford-Connecticut, are în total 3.100 de angajați.
Un raport CNBC a spus că acesta a fost cel de-al doilea test al lui JP Morgan cu cxLoyalty după ce a colaborat cu acesta pentru programul său de recompensare a cardului de credit până în 2018, înainte de a trece la Expedia.
Citeste continuarea JPMorgan va cumpăra un program de loialitate terță parte din cxLoyalty