Hershey Co HSY.N a depășit vineri estimările trimestriale de profit și vânzări și și-a restabilit perspectivele pe tot parcursul anului, stimulate de vânzările puternice de Halloween și cererea de chipsuri de ciocolată și siropuri de la persoanele care încep să coacă în timp ce sunt blocate acasă, din cauza blocărilor cauzate de virus.
Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 6,6% în trimestrul până la 4 octombrie, determinate de vânzările puternice ale mărcilor de ciocolată Hershey, care au crescut cu 9,8%, și de produse de copt, inclusiv unt de arahide, sirop, chipsuri și cacao, care au crescut cu 15,7%, a spus compania.
Cererea a fost, de asemenea, stimulată de părinții care au cumpărat mai multe Twizzlers, Jolly Ranchers și Reese’s Peanut Butter Cups la un moment dat, restricțiile de distanțare socială au însemnat mai puține călătorii la magazinele alimentare și petrecerea Halloween-ului acasă în loc de în deplasare.
„Am văzut o participare mai scăzută la trucuri sau gustări în ultimele două săptămâni (ale sezonului de Halloween), dar, în general, categoria a arătat rezistență într-un mediu foarte volatil, numărul de cazuri COVID-19 crescând semnificativ în întreaga țară”, a declarat directorul executiv Michele Buck.
Vânzările nete de Halloween au crescut „ușor” peste anul precedent și au dus la o creștere estimată de 400 de puncte de bază a câștigurilor sezoniere din cota de piață.
Halloween, de obicei cel mai mare sezon de sărbători din industria bomboanelor, după vânzări, reprezintă o zecime din veniturile anuale de aproximativ 8 miliarde de dolari ale Hershey.
Vânzările nete au crescut cu 4%, până la 2,22 miliarde de dolari, în al treilea trimestru încheiat pe 27 septembrie, depășind așteptările analiștilor de 2,16 miliarde de dolari, conform datelor Refinitiv.
Vânzările organice – care exclud impactul M&A și al fluctuațiilor valutare – au crescut cu 3,8%.
Cu excepția articolelor, compania a câștigat 1,86 USD pe acțiune, peste estimarea de 1,72 USD.
Hershey și-a restabilit, de asemenea, perspectivele pe tot parcursul anului pe care le avusese în aprilie.
A prognozat vânzările nete pe tot anul să crească cu aproximativ 1%, anticipând creșterea organică a vânzărilor în trimestrul al patrulea să fie similară cu cea din trimestrul trei.
Câștigurile ajustate pe acțiune vor crește între 7% și 8% sau la 6,18 USD și 6,24 USD pe acțiune.
Citeste continuarea Hershey restabilește perspectivele pe întregul an după vânzări puternice în trimestrul al treilea