Lufthansa LHAG.DE a avertizat joi că va pierde mai mulți bani în trimestrul al patrulea decât în ​​cel de-al treilea și că măsurile suplimentare de restructurare vor cântări greu asupra rezultatelor sale pe măsură ce se luptă să facă față efectelor pandemiei COVID-19.

Ca urmare a restricțiilor continue de călătorie pentru a combate focarul de virus, compania aeriană pilot germană a înregistrat o pierdere netă de 2 miliarde de euro (2,4 miliarde de dolari) în al treilea trimestru, comparativ cu un profit de 1,2 miliarde de euro în anul precedent.

Capacitatea din al treilea trimestru a fost de doar 22% față de nivelul de anul trecut, ceea ce a dus la o scurgere medie lunară de numerar operațional de 200 de milioane de euro.

Deoarece compania aeriană se așteaptă și la mai puțini pasageri în timpul iernii, a spus că numărul va crește în octombrie-decembrie, deși nu va depăși 350 de milioane de euro.

Acesta își propune să revină la un flux de numerar operațional pozitiv în cursul anului următor. „Suntem acum la începutul unei ierni care va fi grea și provocatoare pentru industria noastră”, a declarat directorul executiv Carsten Spohr.

„Suntem hotărâți să folosim inevitabilele restructurări pentru a ne extinde în continuare avantajul relativ competitiv.”

Lufthansa și filialele sale Eurowings, Swiss, Austrian și Brussels Airlines își reduc orarele, flota și personalul, călătoriile aeriene care nu se așteaptă să revină la nivelurile pre-pandemice înainte de 2025.

Mărimea costurilor preconizate de restructurare va depinde de negocierile cu sindicatele, a spus Lufthansa. Operatorul își propune să reducă 22.000 de locuri de muncă cu normă întreagă.

Cheltuielile de exploatare au scăzut cu 43% în al treilea trimestru față de anul precedent, ajutate de reducerea semnificativă a costurilor și taxelor de combustibil. Vânzările au scăzut la 2,7 miliarde de euro de la 10,1 miliarde de euro.

Compania aeriană, care a asigurat un ajutor de stat de 9 miliarde de euro în iunie, a declarat că are o lichiditate de 10,1 miliarde de euro.

Lufthansa a confirmat că își propune să crească capacitatea la aproximativ 25% spre sfârșitul anului. Rival Ryanair RYA.I a avertizat că ar trebui să-și reducă planurile de a zbura 40% din traficul de anul trecut în timpul iernii. Proprietarul British Airways, IAG ICAG.L, a prezis capacitatea din al patrulea trimestru la 30% din nivelurile din 2019.

Citeste continuarea Lufthansa avertizează asupra scăderii mai mari a veniturilor în al patrulea trimestru

Share:

administrator

Lasă un răspuns